PEUGEOT GTİ HAKKINDA MERAK EDİLEN HERŞEY
YAPIMCI: YASİN DİNMEZ  
  ANA SAYFA
  ARBA ALIRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER
  PEUGEOT 106 GTİ
  PEUGEOT 205 GTİ
  PEUGEOT 206 GTI
  PEUGEOT 306 GTİ
  PEUGEOT 309 GTi
  PEUGEOT 505 GTİ
  PEUGEOT 604 GTİ
  PEUGEOT DİĞER MODELLER VE TEKNİK BİLGİLERİ
  PEUGEOT GTİ FORUM
  İLETİŞİM
  ZİYARETÇİ DEFTERİ
  ZİYARETCİ SAYACI
  GALERİ
  HABERLER
  GAZETE
  SAKLI SAYFA
  TOP LİSTESİ
  LİNK LİSTESİ
PEUGEOT FORUM
PEUGEOT GTİ FORUM
=> Daha kayıt olmadın mı?

Peuguot 206 Forum

PEUGEOT GTİ FORUM - 206 GTI Özellikler

Burdasın:
PEUGEOT GTİ FORUM => PEUGEOT GTİ TEKNİK BİLGİLER => 206 GTI Özellikler

<-Geri

 1 

Devam->


Yasin
(şimdiye kadar 4 posta)
29.01.2012 22:24 (UTC)[alıntı yap]
Genel Bilgiler
Marka Peugeot
Model 206 GTI 2.0-16V
Üretim Yılı 2001
Ülke
Tasarımcı
Üretim Adedi
Model Kodu
Model Ailesi

Karoser ve Boyutlar
Karoser Tipi 4/5S HBK
Kapı Sayısı 3
Dingil Mesafesi 2442 mm (96,1 in)
Ön İz Genişliği 1443 mm (56,8 in)
Arka İz Genişliği 1434 mm (56,5 in)
Uzunluk 3835 mm (151 in)
Genişlik 1652 mm (65 in)
Yükseklik 1428 mm (56,2 in)
Yerden Yükseklik
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1,57
Ağırlık 1025 kg (2257,7 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
Yakıt Kapasitesi 50 litre (11 Imp gal , 13,2 US gal)

Aerodinamik
Hava Sürtünme Katsayısı
Ön Kesit Alanı Cx

Motor Özellikleri
Motor Üreticisi Peugeot
Motor Yeri Ön
Motor Yerleşimi Enlemesine
Motor Yapısı
Soğutma Türü Su
Motor Tipi DOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4
Silindir Başına Subap Sayısı 4 (Toplam 16 Adet)
Motor Hacmi 1997 cc (121,86 cu in)
Çap 85 mm (3,35 in)
Strok 88 mm (3,46 in)
Çap / Strok Oranı 0,97
Silindir Başına Düşen Hacim 499,25 cc/silindir (30,47 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı
Sıkıştırma Oranı 10,8 : 1
Yakıt Besleme Tipi EFi
Hava Besleme Türü Normal
Kompresör Tipi -
İntercooler Türü Yok
Katalitik Konvertör Var
Maksimum Motor Gücü 134 HP (99,9 kW)
Maksimum Güç Devri 6000 d/d
Maksimum Tork 190 N.m (140,2 lb.ft , 19,4 kg.m)
Maksimum Tork Devri 4100 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork 159 N.m (6000 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı 130,7 HP/ton (97,5 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı 67,1 HP/litre (50 kW/litre)
CO2 Emisyonu 185 g/km
Yakıt Tüketimi

Performans
0 - 80 km/h
0 - 60 mph
0 - 100 km/h 8,4 s
0 - 160 km/h
80 - 120 km/h (son viteste)
0 - 400 m Hızlanma 16,4 s
0 - 1000 m Hızlanma 29,7 s
Son Sürat 210 km/h (130,5 mph)

[b]Şanzıman ve Aktarma

Şanzıman Türü 5M
Son Vites Dişlisi Oranı
Son Dişli Oranı
Aktarma FWD (Önden Çekiş

Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
Direksiyon Türü rack & pinion PAS
Direksiyon Turu 3,8
Dönüş Çapı
Süspansiyon (ön) I.MS.
Süspansiyon (arka) I.TB.
Fren Türü (ön/arka) VeDi/Di-S-ABS
Disk Çapı (ön)
Disk Çapı (arka)
Jantlar (ön)
Jantlar (arka)
Lastikler (ön) 185/55 R 15V
Lastikler (arka) 185/55 R 15V
dinmezler
(simdiye kadar 1 posta)
29.01.2012 23:31 (UTC)[alıntı yap]
Güzel paylaşım eline sağlık..
Yasin
(şimdiye kadar 4 posta)
29.01.2012 23:40 (UTC)[alıntı yap]
nedemek yardımcı olacak başka birşey

Cevapla:

Nickin:

 Metin rengi:

 Metin büyüklüğü:
Tag leri kapat



Bütün konular: 5
Bütün postalar: 7
Bütün kullanıcılar: 5
Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse crying smiley
KULLANICI GİRİŞİ  
 
Kullanıcı adı:
Şifre:
 
haberler  
   
TAKVİM  
  Myspace Stuff

 
Bugün 32 ziyaretçikişi burdaydı!
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol